ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach zaprasza do złożenia oferty pisemnej na:
Opracowanie koncepcji aranżacji i kompletnego projektu wykonawczego z kosztorysem aranżacji wnętrz w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego, nr działki 1614, w budowie oraz prowadzenie nadzoru autorskiego.
Ofertę cenową należy złożyć na załączonym wzorze – Załącznik Nr 1 w siedzibie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Niepodległości 32/34, w terminie do dnia 20.07.2018r.
Postępowanie nie jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega jej przepisom, ponieważ wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art.4 ust.8 ww. ustawy (Dz.U. 2017 poz.1579 z późn. zm.).
zamówienia:
- Opracowanie koncepcji aranżacji i kompletnego projektu wykonawczego z kosztorysem aranżacji wnętrz w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego, nr działki 1614, w budowie oraz prowadzenie nadzoru autorskiego.
- Koncepcja i projekt aranżacji muszą zostać dostosowane do wymogów istniejących układów pomieszczeń, instalacji branżowych, stolarki okiennej itd. zawartych w budowlanym projekcie wykonawczym.
- Wykonawca przedstawi, w ciągu 14 dniod momentu podpisania umowy, do akceptacji Zamawiającemu koncepcję aranżacji wnętrz na podstawie budowlanego projektu wykonawczego oraz wytycznych Zamawiającego. Zamawiający może wnosić o zmianę koncepcji do momentu otrzymania od Wykonawcy materiału odpowiadającego oczekiwaniom.
W przypadku zakwestionowania koncepcji lub jej elementu przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zmienioną koncepcję(z uwzględnieniem uwag Zamawiającego) w ciągu 14 dni. Ostateczna koncepcja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego.
- Wykonanie pełnego projektu wykonawczego aranżacji na podstawie wcześniej zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji. Termin dostarczenia projektu wynosi 90 dni od dnia akceptacji koncepcji. Projekt aranżacji wnętrz musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.
- Projekt wykonawczy z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych funkcji biblioteki w szczególności będzie zawierać:
- opracowanie rysunkowe i opisowe rozwiązań przestrzennych, plastycznych i technicznych,
- szczegółowe rysunki techniczne poszczególnych elementów w formacie A3,
- wskazanie mebli, materiałów, urządzeń oraz elementów wykończeniowych z opisem technologii wykonania,
- projekt oświetlenia pomieszczeń – rozmieszczenie oświetlenia dostosowane do istniejącego układu, jego rodzaju ze wskazaniem typu zastosowanych opraw oświetleniowych,
- dostarczenie wersji elektronicznej materiału na płycie CD/DVD oraz w wersji drukowanej.
- W zakresie zamówienia mieści się pełnienie nadzoru autorskiego najdłużej do dnia oddania budynku do użytku.
- Zakres zamówienia obejmuje:
- Wykonanie projektu koncepcyjnego w formie opisowej i graficznej zawierającej planowaną aranżację.
- Wykonanie dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi:
- Projekt wykonawczy
- Kosztorys inwestorski
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót montażowych.
- Pełnienie nadzoru autorskiego.
Wymienione dokumenty należy wykonaćw wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD w formacie odczytywanym przez program Adobe Reader.
Wykonawca przedstawi, w ciągu 14 dni od momentu podpisania umowy, do akceptacji Zamawiającemu koncepcję aranżacji wnętrz na podstawie budowlanego projektu wykonawczego oraz wytycznych Zamawiającego. Zamawiający może wnosić o zmianę koncepcji do momentu otrzymania od Wykonawcy materiału odpowiadającego oczekiwaniom.
Lokalizacja: budynek Miejskiej Biblioteki Publicznej, przy ul. Paderewskiego, działka nr 1614 w Czechowicach-Dziedzicach, w budowie.
- Zakres opracowania obejmuje wszystkie pomieszczenia budynku.
- Okres realizacji zamówienia obejmuje trzy etapy:
Etap 1. - Wykonanie projektu koncepcyjnego w formie opisowej i graficznej zawierającej planowaną aranżację do 3.09.2018r.
Etap 2. - Wykonanie dokumentacji projektowej: do 15.12.2018r.
Etap 3. - Pełnienie nadzoru autorskiego najdłużej do dnia oddania budynku do użytku tj. do dnia 30.06.2020r.
- Opis sposobu przygotowywania ofert oraz miejsce i termin składania ofert:
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Kompletna oferta powinna zawierać Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania, wszystkie dokumenty potwierdzających odpowiednie kwalifikacje niezbędne do realizacji przedmiotu umowy oraz uwzględniające wymagania wskazane w punkcie VII.
- Ofertę należy złożyć do dnia 20.07.2018 r. do godziny 12:00:
- w siedzibie Zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Niepodległości 32/34, 43-502 Czechowice-Dziedzice w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem wykonawcy, zaadresowane na adres zamawiającego oraz opisane:
„Oferta na Opracowanie koncepcji aranżacji i kompletnego projektu wykonawczego z kosztorysem aranżacji wnętrz w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego, nr działki 1614, w budowie oraz prowadzenie nadzoru autorskiego” NIE OTWIERAĆ PRZED 23.07.2018r.” |
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mbp@mbp.czechowice-dziedzice.pl oraz opisane w temacie:
„Oferta – aranżacja MBP – 20.07.2018r |
- Otwarcie i ocena ofert zostanie dokonana w dniu 23.07.2018 r.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia otwarcia ofert.
- Kryterium oceny ofert – cena 70%, doświadczenie wykonawcy 30%.
Do dofinansowania zostanie Wybrana oferta wykonawcy, który otrzyma najwyższą ilość punktów.
Metodologia obliczeń:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena (C) – 70 %
2) Personel (P) – 30 %
Uwaga:
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:
Ad 1) - Sposób obliczenia punktów dla kryterium „Cena – (C)”
(Cn/Cb) x 100 x 70 % = ilość punktów.
gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej (rozpatrywanej)
100 – wskaźnik stały
70% – procentowe znaczenie kryterium „Cena (C)”
Ad 2) - Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium „Personel - (P)” Zamawiający zastosuje
następującą punktację:
Kryterium „Personel - (P)”, rozpatrywane będzie na podstawie informacji dotyczących kwalifikacji i doświadczenia Personelu Wykonawcy wskazanego do realizacji zamówienia.
Punktowane będą kwalifikacje i doświadczenie o Personelu Wykonawcy ponad wymagany próg minimalny określony w ramach warunków udziału.
(Pb/ Pmax) x 100 x 30 % = ilość punktów
gdzie:
Pb – łączna ilość punktów za Personel Wykonawcy oferty badanej (rozpatrywanej)
Pmax– maksymalna ilość punktów, którą można uzyskać za kwalifikacje i doświadczenie Personelu Wykonawcy=30 pkt
100 – wskaźnik stały
30% – procentowe znaczenie kryterium „Personel (P)”
Ocena punktowa w kryterium „Architekt” dokonana zostanie w następujący sposób:
W kryterium tym można maksymalnie uzyskać 30 punktów.
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
Architekt | Liczba punktów |
za skierowanie do pełnienia funkcji osoby posiadającej udokumentowany dorobek w postaci 2 dokumentacji technicznych dot. aranżacji wnętrz w budynku użyteczności publicznej nie mniejszej niż 400 m2 sporządzonej w okresie ostatnich 5 lat. | 10 punktów |
za skierowanie do pełnienia funkcji osoby posiadającej udokumentowany dorobek w postaci 3 dokumentacji technicznych dot. aranżacji wnętrz w budynku użyteczności publicznej nie mniejszej niż 400 m2 sporządzonej w okresie ostatnich 5 lat. | 20 punktów |
za skierowanie do pełnienia funkcji osoby posiadającej udokumentowany dorobek w postaci 4 i więcej dokumentacji technicznych dot. aranżacji wnętrz w budynku użyteczności publicznej nie mniejszej niż 400 m2 sporządzonej w okresie ostatnich 5 lat. | 30 punktów |
- Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację.
- Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.
W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów, Wykonawca otrzyma łączną (końcową)
ilość punktów wyliczoną w następujący sposób:
KIP = IPc + IPp
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
KIP – końcowa ilość punktów,
IPc – ilość punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa,
IPp – ilość punktów uzyskanych w kryterium: personel.
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
(art. 91 ust. 4 ustawy).
- Oferta powinna zawierać ceny netto, VAT oraz ceny brutto za zrealizowanie ww. zamówienia.
- Od decyzji komisji nie przysługuje odwołanie.
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty przekazane zostanie oferentom za pośrednictwem poczty elektronicznej do dnia 25.07.2018r.
- Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnichtrzechlat:
a) wykonał co najmniej jedną (1) dokumentację projektowo-kosztorysową dla przedsięwzięcia o podobnym charakterze, tj. aranżacji pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej;
7.2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) osoba posiadająca co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia (magister) w dziedzinie architektury i urbanistyki, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz udokumentowany dorobek w postaci opracowania co najmniej jednej (1) dokumentacji techniczną dot. aranżacji wnętrz w budynku użyteczności publicznej
W przypadku Wykonawców zagranicznych wymagane jest złożenie tłumaczeń w języku polskim.
-kserokopie dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem, potwierdzających odpowiednie kwalifikacje niezbędne do realizacji przedmiotu umowy oraz uwzględniające wymagania wskazane w punkcie VII.
- kserokopię referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem, dotyczących przedsięwzięcia o podobnym charakterze jak ww. zamówienie.
- Załączniki do niniejszego Zapytania ofertowego, do wglądu na stronie https://www.bip.mbp.czechowice-dziedzice.pl
- Program Funkcjonalno-Przestrzenny w plikach pdf – Załącznik Nr 1
- Uszczegółowienie Programu Funkcjonalno-Przestrzennego zawierające aktualizację w zakresie zatrudnienia i wyposażenia – Załącznik Nr 2
- Dokumentacja budowlana w plikach dwg. – Załącznik Nr 3
- Wzór oferty – Załącznik Nr 4
- Oświadczenie Głównego Projektanta o wyrażeniu zgody – Załącznik Nr 5
- Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Uprawnionymi pracownikami zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami są: Ewa Kmiecik-Wronowicz, Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Niepodległości 32/34
43-502 Czechowice-Dziedzice, tel. 32 215 20 01, 512 222 217.